LIVRARE&RETUR
POLITICA DE RETUR
La Apogeu , ne dorim ca fiecare piesa sa fie perfecta pentru tine. Totusi , daca ai nevoie sa returnezi un produs , te asiguram ca procesul este simplu si clar.
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanță: “ Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare , fara penalitati si fara invocarea unui motiv , in termen de 14 zile de la primirea produsului.’’
Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat de la Apogeu , ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a initia returul.
CUM PROCEDEZI?
1. COMPLETEAZA FORMULARUL DE RETUR
Completeaza formularul de retur cu datele tale pentru a ne putea ocupa rapid de procesarea rambursului.
2. PREGATESTE COLETUL
Ambaleaza produsul pe care doresti sa il returnezi , impreuna cu acest formular de retur si asigura-te ca este in stare perfecta , cu toate etichetele si ambalajele originale.
3. TRIMITE COLETUL
Expediaza coletul prin orice firma de curierat ( cu exceptia Postei Romane , cu exceptia serviciului PrioriPost) catre adresa specificata de noi.
In termen de maxim 14zile calendaristice de la receptionarea returului , vei primi notificare prin e-mail cu privire la statusul rambursarii. Cheltuielile de retur sunt suportate de catre client.
Daca ai primit un produs defect sau altul decat cel comandat , te rugam sa ne trimiti un e-mail la contact@apogeu-brand.ro, insotit de fotografiile produsului. In acest caz , costul returului va fi suportat de noi.
Toate produsele returnate trebuie sa fie nepurtate , nedeteriorate , cu etichetele intacte si in ambalajul original. Produsele care prezinta urme de purtare sau uzura nu vor fi acceptate.